存档地:wb:siiiiloundsa

宝钻代餐歌曲

*只是个人看法,请勿ky

*以下歌曲都不需要VIP

*多cp



Slip Away—Sinesely

双梅

You hold me

Hooouuuuuuuuuu

'Cause it just might be too late

你抱着我,枪声四起,因为可能已经来不及了

(可以看做二梅的回忆)



sleephead-submarine boy

星光双子

Sleepy little boy filled with innocent joy

As he drifts off to sweet lullabies

伴着摇篮曲入眠的双子



One of them - 西條和

阿瑞蒂尔

僕はたとえ傷ついたって

(好きに生きて行きたい)

我哪怕背负满身伤痕,也要随信所欲地活下去



So far away-Martin Carrix

梅熊

God I miss you every single day

And now you're so far away

上帝,我每天是那么的想你,你却离我如此遥远



Deep blue-Willan Black

宅薇


Umbrella-Ember Island

日月

When the sun shine we shine together

Told you I'll be here forever

当阳光灿烂,我们一起闪耀,说过我会一直等

(提利安今天追到阿瑞恩了没?)



Fool for you-Kastra

费熊

You play with my mind play with

My mind play with my mind

But I'm just a fool for you

你玩弄着我的感情,但我为你痴狂



ASHES—普罗米亚插曲

费诺里安



Into you -Matisse

鼹宅

I wanna be all you need for a second

我想成为你所需要的一切,哪怕只是片刻



Sing Me to sleep-Alan Walker

失联组

Sing me to sleep

让你的歌声伴我入眠吧



Faded-Alan Walker

努门诺尔的沉没

Atlantis

Under the sea

亚特兰蒂斯,没于汪洋(一直觉得努国和亚特兰蒂斯特别像)



风起天阑—河图

刚多林的陷落

(强推b站墨悲丝染太太的剪辑)

Hypnotic-Zalla Day



银盖

I wanna be on the front line

Nodding up suit ties

Talking like a headstrong mamma

我想上前线,西装革履,谈吐想个意志坚强的人



Bad dream-  Ruelle

玛格洛尔

Caught in a bad dream

Wake me up

我被困在噩梦中,唤醒我吧



Endless war-Within Temptation

费诺

“Looking through the glass,

Cannot recognise the ghost that you are seeing“

透过窗户看世界,却无法认清你眼中的灵魂

All the pain from your broken home

一切苦难源自你破碎的家庭


And the walls 'round your

Heart grew so strong

你为你的心筑起高墙


Here they come again hear them whispering when your heart is bleeding

他们卷土重来,当你的心流血不止,听见他们窃窃私语

Like a symphony playing on repeat unraveling your feelings

像交响乐一般反复不休,让你心如刀绞

All the memories remain all the strain you feel broken up

回忆历历在目,所有压力,让你身心俱疲

And the weight that you feel pulls you down

压在身上的重担让你难以为继

You can't let go

你难以放手

You keep crawling on

你艰难前行

Don't wanna let it go

不愿放弃

So you keep holding on

因此你咬牙坚持

(真的很符合!狠狠的代了)



East of Eden-Zelly day

三白

Keep me from the cages under the control

Running in the dark to find east of Eden

带我逃离牢笼,奔向无尽黑夜,寻找伊甸之东



1965-Zella Day

费诺丹

Can we go back to the world we had

With a love so sweet it makes me sad

我们还能回到那个我们曾经拥有的世界吗

拥有那样甜蜜的爱,可现在我却如此心碎



Shout in Dark-Within Temptation

迈兹洛斯

Cause your soul is on fire a shot in the dark

因为你的灵魂如烈火般燃烧,仿佛暗夜中的一声枪响



Carry you-Ruelle

牌鼹

I know you can't remember how to shine我知道你早已忘记如何绽放你自己的光芒

You are not alone你不再孤身一人

I've been here the whole time singing you a song自始至终,为你歌唱

I will carry you I will carry you我会陪伴你,我会陪伴你

(是摊牌和鼹鼠的双向救赎)



Bad apple-Lizz Robinett

迈格林


评论 ( 1 )
热度 ( 18 )
  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© Melange | Powered by LOFTER